Cliënt aan het woord:
Het verhaal van Chanine
Bij Gevolgrecht Nederland staan we dagelijks klaar om mensen te helpen bij het verhalen van schade en letsel als gevolg van een verkeersongeval. Een van onze cliënten, Chanine, deelde haar verhaal over hoe wij haar hebben geholpen na een vervelende aanrijding. We zijn blij om haar ervaringen te mogen delen.
Hoe bent u bij Gevolgrecht Nederland terechtgekomen?
“Via mijn broer ben ik erop gewezen dat ik in aanmerking kwam voor een schade- of letselschadevergoeding na mijn aanrijding. Zo ben ik bij Gevolgrecht Nederland gekomen.”
Was u bekend met uw rechten op een schadevergoeding?
“Nee, het was voor mij de eerste keer en ik wist niet dat ik daar recht op had. Het was onbekend terrein voor mij.”
Wat waren de gevolgen van de aanrijding?
“De aanrijding had flinke gevolgen; ik kon een tijd niet werken. Als zzp’er was dat pittig. Toen ik met Gevolgrecht Nederland in contact kwam, voelde ik mij gehoord en geholpen. Zij gingen voor mij aan de slag, en dat was erg fijn.”
Hoe heeft u het digitale proces ervaren?
“Ik vond het digitale proces zeer prettig, vooral omdat ik niet dagelijks met computers werk.”
Wat vond u van de doorlooptijd van uw dossier?
“De doorlooptijd vond ik zeer vlot. Daardoor kon ik me volledig focussen op mijn herstel.”
Hoe was het contact met Gevolgrecht Nederland?
“Bij eventuele vragen kreeg ik zeer snel een reactie. Ze waren er echt voor mij.”
Hoe kijkt u terug op het proces?
“De gehele schaderegeling heb ik als erg positief ervaren. Na zo’n vervelende aanrijding is het fijn om te weten dat alles goed wordt geregeld. Door Gevolgrecht Nederland in te schakelen is het uiteindelijk goed afgelopen, en hebben ze een grote zorg bij me weggenomen. Hierdoor kon ik me volledig richten op mijn herstel.”
Bent u tevreden met het resultaat?
“Absoluut. Ik wist niet eens dat ik recht had op een schadevergoeding, dus ik ben zeer tevreden met het resultaat.”
Cliënt haar verhaal benadrukt onze toewijding om cliënten te ontzorgen en te helpen in moeilijke tijden. Heeft u te maken gehad met een vergelijkbare situatie? Neem dan gerust contact met ons op. Samen zorgen we ervoor dat uw rechten worden beschermd.
Wat onze klanten
over ons zeggen
Klanten beoordelen ons met een 8.4/10 uit 81 beoordelingen. Sinds 2020 al meer dan 1.000 gedupeerden geholpen
4.7
/5
Veelgestelde vragen
Onderstaande vragen en antwoorden zijn een selectie van meest gestelde vragen. Staat je vraag hier niet bij? Mail dan naar info@gevolgrecht.nl
Hoe werkt Gevolgrecht.nl?
Gevolgrecht.nl biedt gratis rechtsbijstand aan slachtoffers van een verkeersongeval. Ons volledig online platform maakt het proces snel en eenvoudig, en we bieden persoonlijke ondersteuning via telefonische intake en begeleiding.
Is de rechtsbijstand echt kosteloos?
Ja, onze dienst is volledig kosteloos voor slachtoffers van een verkeersongeval. De kosten verhalen we op de verzekeraar van de aansprakelijke partij. Mocht dat niet lukken, dan is dat ons risico. Daarom proberen wij aan de voorkant kritisch te zijn bij het beoordelen van de kans op haalbaarheid.
Hoe kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
U kunt ons bellen op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Voor algemene updates hoeft u ons niet te bellen, omdat u deze automatisch per e-mail ontvangt.
Wat kan ik via Gevolgrecht verhalen?
Via ons kunt u onder andere de volgende schadeposten verhalen:
- Materiële schade: zoals kleding, een kapotte laptop, mobiele telefoon, fiets, enz.
- Gederfde inkomsten: misgelopen werkuren of andere financiële verliezen.
- Huishoudelijke hulp: vergoeding voor extra hulp in huis die nodig is na het ongeval.
- Extra reiskosten: kosten die gemaakt zijn door bijvoorbeeld medische afspraken.
- Smartengeld: een vergoeding voor fysieke en/of emotionele schade
Tot wanneer kan ik een letselschadevergoeding na een verkeersongeval claimen?
Een schadeclaim moet binnen bepaalde termijnen worden ingediend. In het Burgerlijk Wetboek geldt een algemene verjaringstermijn van vijf jaar. Bij de schade als gevolg van een ongeval met een motorrijtuig geldt een kortere verjaringstermijn van drie jaar. Als u de schade wilt claimen via de WAM-verzekering, moet dat binnen de termijn van drie jaar gebeuren.
Bron: De Letselschaderaad.